Czym się zajmuje Wasza firma?
Firma zajmuje się tworzeniem welurowej papeterii dla fotografów oraz papeterią okolicznościową, a także kreatywnym introligatorstwem.
Jakie produkty oferujecie?
Oferujemy różnorodne opakowania, w tym pudełka fotograficzne, albumy tradycyjne, zaproszenia oraz papeterię okolicznościową.
Czy Wasze opakowania są dostępne w różnych rozmiarach?
Tak, nasze opakowania są dostępne w różnych rozmiarach, aby zaspokoić różnorodne potrzeby fotografów. Możemy również dostosować rozmiar opakowania do indywidualnych preferencji klienta.
Z jakich materiałów wykonujecie opakowania?
Nasze opakowania są wykonane z wysokiej jakości materiałów,takich jak papier, tektura, karton, a także elegancki welur
i inne materiały wysokiej jakości, które zapewniają trwałość i estetykę.
Czy oferujecie personalizację opakowań?
Tak, oferujemy możliwość personalizacji opakowań poprzez dodanie logo, nazwy klienta lub innych elementów graficznych. Możemy również dostosować kolor i wzór opakowania do indywidualnych preferencji klienta.
Jakie są warunki dostawy i płatności?
Dostawa zamówienia: Koszty dostawy ponosi klient i są one uzależnione od wybranej formy dostawy oraz miejsca docelowego.
Szczegółowe informacje na temat kosztów dostawy zostaną podane klientowi przy składaniu zamówienia.
Formy płatności: Akceptujemy płatności gotówką, przelewem bankowym lub płatnością kartą debetową/kredytową.
Termin płatności: Zamówienia indywidualne wymagają dokonania płatności z góry. Płatność musi być zrealizowana przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Opłaty dodatkowe: W zależności od wybranych opcji dostawy lub dodatkowych usług (np. personalizacja), mogą wystąpić dodatkowe opłaty, które zostaną uwzględnione w końcowym koszcie zamówienia.
Zwroty i reklamacje: Prosimy o zapoznanie się z warunkami zwrotów i reklamacji dostępnymi na naszej stronie internetowej.
Faktury i potwierdzenia płatności: Każde zamówienie zostanie potwierdzone pisemnie, a klient otrzyma fakturę lub paragon fiskalny potwierdzający dokonaną płatność. Aby otrzymać fakturę, należy pisemnie poinformować o tym fakcie podczas składaniu zamówienia dodając do wiadomości dane do wystawienia faktury.
Przechowywanie danych: Dane dotyczące płatności są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i nie są udostępniane osobom trzecim.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie poprzez wiadomość, należy zawrzeć w niej następujące informacje:
Produkty: Wykaz produktów, które chcesz zamówić, wraz z ich nazwami, ilością oraz ewentualnymi opcjami (np. kolor, rozmiar).
Dane kontaktowe: Podaj swoje imię i nazwisko oraz pełen adres dostawy ( paczkomat) , włącznie z kodem pocztowym i numerem telefonu kontaktowego oraz mailem, a także dane do faktury.
Dodatkowe uwagi: Jeśli masz jakieś szczególne życzenia dotyczące zamówienia, np. własny grawer, indywidualny rozmiar należy to napisać w jednej wiadomości z całym zamówieniem - przed podsumowaniem i wyceną.
Upewnij się, że wszystkie informacje są jasne i precyzyjne, aby uniknąć pomyłek przy przetwarzaniu zamówienia.
Wybierając produkty, które zawierają opcje np. : rozmiar / baza craft lub złoto oraz zamknięcie rzep lub wstążka należy zaznaczyć którą opcję wybierasz.
W przypadku braku informacji- produkt wykonywany jest standardowo/ losowo.
Potwierdzenie: Po wysłaniu wiadomości, w ciągu 24h otrzymasz podsumowanie- wycenę całości zamówienia wraz z kosztami dostawy. To ostatni moment na zmianę w zamówieniu. W przypadku braku kontaktu proszę o kontakt telefoniczny.
Zamówienia i płatności:
Zamówienia można składać pisząc wiadomość mailową wikadekor@interia.pl lub poprzez kontakt telefoniczny, a także na Fb lub Ig.
Płatność za zamówienie może być dokonana przelewem bankowym przed realizacją zamówienia.
Dostawa:
Koszty dostawy pokrywa klient i są one uzależnione od wybranej formy dostawy oraz adresu dostawy.
Termin dostawy może się różnić w zależności od dostępności produktu i miejsca docelowego.
Realizacja zamówienia:
Realizacja następuje zgodnie z ustaleniami wysłanymi w podsumowaniu zamówienia.
W przypadku braku wytycznych dotyczących danych o produkcie zamówienie nie zostanie zrealizowane w terminie.
Projekt do akceptacji wysyłany jest tylko w przypadku zamówień, które tego wymagają, m.in. treść zaproszeń. Grawer na produktach jest wykonywany poprzez dopasowanie go do produktu-bez akceptacji klienta. W przypadku chęci potwierdzenia graweru należy dokupić opcje projektowania, usługa jest płatna +100zł dla każdego projektu.
Składając zamówienie, klient akceptuje zgodę na publikacje produktów wykonanych przez WikaDekor.
W przypadku braku akceptacji- zamówienie nie może zostać zrealizowane, chyba że pisemne ustalenia obustronnie dopuszczają taką opcję.
Czas realizacji :
Czas realizacji licząc od dnia opłacenia podsumowanego zamówienia to 14 dni roboczych. Nie wyklucza to wcześniejszej realizacji.
Zwroty i reklamacje:
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.
Towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
Zgodnie z pkt 3 art. 38, nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych instrukcji.
Ochrona danych osobowych:
Dane osobowe klientów są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i nie są udostępniane osobom trzecim.
Prawa autorskie:
Wszelkie zdjęcia, grafiki i treści na stronie internetowej są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane bez zgody właściciela.
Zmiany w regulaminie:
Zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w dowolnym czasie. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna na naszej stronie internetowej.Składając zamówienie, klient akceptuje wszystkie warunki zawarte w powyższym regulaminie.
Dziękuję !
Regulamin
570 560 994
Zajrzyj po więcej!
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.